GYIK

Általános

K: Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

  • E-mail: Csapatunk várja az Ön kérdéseit és észrevételeit. A nekünk küldött e-mailekre az érkezés sorrendjében válaszolunk, és igyekszünk ezt a lehető leggyorsabban megtenni.
    Írjon e-mailt a Topshop csapatának: support@topshop.hu

    A termékekre, márkákra, sajtómegjelenésekre vonatkozó kérdésekre e-mailben tudunk a leggyorsabban válaszolni.
  • Telefon: Hívjon minket, és mi örömmel válaszolunk kérdéseire és észrevételeire.
    Nyitvatartásunk az ünnepi időszakban így módosul: 2019.08.10. 8.00-16.00, 2019.08.17-08.20. 8.00-15.00
    Rendeléseit telefonon is könnyedén leadhatja. Várjuk hívását a következő telefonszámon: 06/1-452-5199 (H-P: 7.30-19.00, Szo-V:8.00-16.00).

    Amennyiben már meglévő rendelése után érdeklődne, forduljon bizalommal vevőszolgálatos kollégáinkhoz a 06/1-452-5129-es számon ((H-P: 8.00-16.00).

K: Van bármilyen előnye az ügyfélfióknak?

Úgy hisszük, van. Ráadásul igen sok!

  • Egy új megrendelésnél Önnek nem kell az adatait ismételten megadnia, így a vásárlás gyorsabb, és lényegesen könnyebbé válik.
  • Elkészítheti kívánságlistáját, és könnyen hozzáadhatja az Önt érdeklő termékeket.
  • Megnézheti e-mail feliratkozásait, amelyeket egyszerű módon meg is szüntethet.
  • Megtekintheti aktuális utalványait és kuponjait, amelyeket beválthat.
  • Mindenkinél hamarabb értesülhet a legjobb akciókról.

K: Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos Önöknél?

Garantáljuk Önnek, hogy a vásárlás folyamatának minden egyes lépése 100%-ig biztonságos. Személyes adatait teljes mértékben megvédjük.

A témával kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el a Biztonságos vásárlás garancia, a Biztonságos vásárlás, az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános vásárlási feltételek menüpontokat.

K: Hogyan írhatok egy termékről vásárlói véleményt?

Egy termékről roppant könnyű véleményt beküldeni. Görgessen le az oldalon, és kattintson az "Írja meg nekünk véleményét!" linkre, majd gépelje be a megosztani kívánt visszajelzést.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak az ügyfélfiókba való bejelentkezés után tud véleményt írni. Ha Ön még nem rendelkezik ügyfélfiókkal, kattintson ide, és hozzon létre egyet.

Kérjük, a véleményküldéssel kapcsolatos jogi információkért olvassa el a Felhasználási feltételek menüpontot.

K: Hogyan lájkolhatom a Facebook oldalukat?

Facebook oldalunk lájkolásához kattintson ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok fel az e-mail listájukra?

Az e-mail listánkra történő feliratkozáshoz kattintson ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok le az e-mail listákról?

Ha a jövőben nem szeretne tőlünk több e-mailt (ajánlatokat, cikkeket, stb.) kapni, kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába, kattintson a "Hírleveleim" menüpontra, ahol e-mail feliratkozásait egyszerűen kezelni tudja.

Kérjük, jól gondolja meg, mert ha egyszer leiratkozott egy e-mail listáról, nem áll módunkban Önt arra visszatenni.

K: Hogyan használhatom a kapott kuponokat?

A kuponok használata roppant egyszerű.

  1. Megrendeléskor a fizetés első lépésénél látni fogja a kupon helyét.
  2. Másolja be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, majd kattintson a "Kupon beváltása" gombra.
  3. A kupon által elérhető előny, kedvezmény, stb. automatikusan megjelenik a jobb oldalon, az árinformáció mellett.

Rendelések

K: Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

Válassza ki a terméket, majd kattintson a mellette lévő megrendelés gombra. Ezzel a termék a bevásárlókosarába kerül. A bevásárlókosárba helyezett termékek ott maradnak, amíg megrendeli vagy törli azokat, így Ön böngészhet tovább, és rendelhet újabb termékeket. A jobb felső ’Kosár' linken keresztül bármelyik oldalról visszatérhet.

A kosár oldalon leellenőrizheti, milyen termékek vannak a kosarában. Amennyiben valamelyiket el szeretné távolítani, kattintson a mellette lévő 'Törlés' linkre.

Ha mindent rendben talál, és már nem szeretne további termékeket a kosarába tenni, akkor kattintson a ’Megrendelés’ gombra a szállítási adatok megadásához.
A webáruházból történő megrendelés esetén a következő adatokat kell megadnia:

Vezeték
Keresztnév
E-mail cím
Telefonszám
Szállítási cím (megye, város, irányító szám, utca, házszám)
(Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, kérjük, a Megjegyzés rovatban szíveskedjen jelezni)

Ha mindennel kész van, kattintson a 'Megrendelés' gombra, és válassza ki a fizetés módját. Fizethet bankkártyával, készpénzzel a futárnak.

A megrendelés gomb megnyomásával véglegesíti a rendelést.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.

K: Hogyan kereshetek termékeket?

A weboldal tetején található keresőmezőbe írja be a keresett termék nevét. Kereshet szótöredékre is. Ha valamit nem talál, kérjük próbáljon meg más szóra keresni, illetve használja a weblap menüpontjaiban található termékcsoportosítást.

K: Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?

Kérjük, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a 061-452-51-29-es telefonszámon vagy a support@topshop.hu e-mail címen, ellenkező esetben a rendszer automatikusan külön megrendelésként fogja kezelni őket.

K: A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A megrendeléseket napi folyamatossággal feldolgozzuk, még hétvégén is.

K: Módosíthatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?

Ha Ön a már leadott rendelését módosítani vagy törölni szeretné, küldje el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.

K: Mi a rendelésem állapota?

Örömmel megnézzük Önnek, hogy rendelése melyik szakaszban van. Ezt a leggyorsabban úgy tudjuk megtenni, ha Ön ír nekünk egy e-mailt a support@topshop.hu email címre, és mi azonnal eljuttatjuk Önhöz a kért információt. Kérjük, az emailben tüntesse fel nevét, címét és telefonszámát.

K: A megvásárolni kívánt termék nincsen raktáron. Mit tehetek?

Termékeinkből sajnos csak egy bizonyos mennyiséget tartunk, így az ilyen esetekben nem tudjuk Önnek a kiválasztott terméket elküldeni. Azonban örömmel és bármikor szívesen segítünk Önnek egy helyettesítő terméket találni. Hívja a 06/1-452-5199-es telefonszámot.

Szerencsére az ilyen esetek nagyon ritkák, és a kiválasztott terméket újrarendeljük.
A megrendelés megváltozott állapotáról telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt.

Áruszállítás

K: Mennyibe kerül a kiszállítás?

9 997 Ft értékű vásárlásig 1 499 Ft, 9 998-24 997 Ft közötti vásárlás esetén 999 Ft valamint 24 998 Ft feletti rendelés esetén 0 Ft a szállítás költsége.

K: Mennyit kell várnom a megrendelésem kiszállításáig?

A termékeket általában 4-7 munkanapon belül kiszámítjuk. Ha 8 munkanapon belül nem kapja meg a terméket, kérjük, írjon nekünk e-mailt a support@topshop.hu email címre, vagy hívjon minket a 06/1-452-5129-es telefonszámon, és mi megkeressük a termék tartózkodási helyét.

K: Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?

Termékeinket a Magyar Posta szállítja az Ön otthonába.

K: Kiválaszthatom a termék szállításának időpontját?

A megrendelés megjegyzés rovatában Ön megjelölheti az Önnek megfelelő szállítási időt, és mi mindent megteszünk, hogy kérésének eleget tegyünk, azonban a kérés teljesítését garantálni nem tudjuk.

K: Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?

A megadott szállítási címen bárki átveheti az Ön által megrendelt csomagot.

K: Mi a teendő akkor, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?

Kérjük, mihamarabb értesítsen minket, ha a rendelést illetően meggondolta magát. Ilyenkor visszavesszük a megrendelt terméket, ami nem jelent Önnek többletköltséget.

Termékeinkre 14-60 napos pénzvisszafizetési garancia vonatkozik, így mielőtt a döntést meghozza, Ön otthon kipróbálhatja a terméket, és megnézheti, hogy tetszik-e Önnek.

K: Külföldi szállítást is vállalnak?

A kiszállítást csak Magyarország területén tudjuk biztosítani.

Reklamációk

K: A termékem megrongálódott. Mit tegyek?

Ha a termék még garanciális (Ön kapott a termékhez jótállási jegyet), kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

Email cím: support@topshop.hu
Telefonszám: 06/1-452-5129

K: Milyen jótállás érvényes a termékemre?

Minden Topshop termékre automatikusan 1 év szavatossági idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fő funkcióinak hibája esetén. Jótállás köteles termékek esetén további 1 év jótállást biztosítunk. Az egyes termékekre vonatkozó kiegészítő jótállási időszakokról az adott terméket bemutató oldalon tájékozódhat.

K: K: Mit tegyek, ha nem jutok egyezségre a vállalkozással? Hova fordulhatok?

Amennyiben megkísérelte a reklamáció intézését már Cégünkkel, de nem jutottak egyezségre, úgy felettes szerveinkhez fordulhat.

Békéltető Testület: http://www.bekeltet.bkik.hu

Online panaszbejelentés és ügyintézés: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Visszaküldés

K: Vissza szeretném küldeni a megvásárolt terméket, mit tegyek?

A terméket postai úton 2kg alatt ajánlott levélként, 10kg -ig zöld belföldi csomagkísérővel küldheti vissza a Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft, Budapest 1985 címre. Ha a termék 10 kg feletti, vagy a méreténél fogva nem postázható, úgy kérjük, hívja vevőszolgálatunkat a 06-1-452-5137-es telefonszámon, hogy segíthessünk a visszaküldésben. Ilyen esetben futárszolgálatot tud igénybe venni az elszállításra.

K: Mennyi idő múlva és hogyan térítik vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?

A termék beérkezését követő 30 napon belül térítjük vissza a pénzt.
Amennyiben Ön a PAYU rendszerén keresztül bankkártyával fizette ki megrendelését úgy a PAYU rendszerén keresztül utaljuk vissza az összeget az Ön számlájára. Ha utánvételes csomagot rendelt, akkor a termék beérkezését követő 30 napon belül várható az összeg postai úton rózsaszín belföldi postautalvány formájában.

K: Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?

A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.

Bővebb információért, kérem, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal:

Fizetési információk

K: Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:

  • Fizetés készpénzben kézbesítéskor. Ide kattintva nézheti meg, hogy bankkártyával mely városokban van lehetősége fizetni az átvételkor.
  • Részletfizetés (a részletfizetési opciókat az egyes termékeknél tüntettük fel)
  • Fizetés bankkártyával: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron

K: Elfogadnak nemzetközi hitelkártyát is?

Jelenleg az alábbi hitelkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Maestro*, Visa, Visa Electron*

*A Maestro és Visa Electron kártyák interneten történő használata a kibocsátó bank kártyarendszerének beállításán múlik. Sikertelen tranzakció esetén kérjük, érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál, hogy bankkártyája engedélyezve van-e minden online fizetőoldal számára.

A tranzakció minden esetben forintban történik, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű. A bankszámlán a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.

K: Hogyan működik a fizetés kézbesítéskor?

A kézbesítéskor történő fizetés az egyik legbiztonságosabb és leggyorsabb fizetési mód. Ön félreteszi rendelésének értékét készpénzben, amit a csomagot szállító cég munkatársának a kézbesítéskor átad.

K: Biztonságos használni a hitelkártyámat/bankkártyámat az oldalukon?

Igen. A bankkártyás fizetés a PayU online fizetési platformon keresztül történik A PayU Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint a PayU nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.

Az Ön hitelkártyája adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik. A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el a Biztonságos vásárlás garancia menüpontot.

Technológia

K: Mik azok a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészőmben?

A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és ami az Ön merevlemezén tárolódik. Ha az Ön böngészőjének beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét az Ön böngészőjének. Az Ön személyes adatainak védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem./p>

Ha az Ön számítógépét mások is használják, és Ön nem szeretné, hogy ezek a személyek hozzáférjenek az Ön ügyfélfiókjához, mindig jelentkezzen ki az ügyfélfiókból, mielőtt a számítógépet magára hagyná. Kijelentkezni az oldal tetején található "Kijelentkezés" linkre kattintva tud.

A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.

K: Megrendeléskor hibaüzenetet kapok, ami egy hiba felmerüléséről tájékoztat. Mi történt, és mit tegyek?

Kérjük, győződjön meg arról, hogy Ön a rendeléshez szükséges minden adatot megadott (és ellenőrizze hitelkártyájának adatait is). A hiányzó információt a rendszer piros kerettel jelzi.

Local version of image needed

Ha minden rendben van, de Ön még mindig nem tudja a rendelést elküldeni, kérjük, zárja be az oldalt, és próbálja a megrendelést egy másik ablakban leadni. Ha még mindig nem jár sikerrel, kérjük, írjon nekünk egy emailt a support@topshop.hu email címre, hogy a problémát orvosolni tudjuk.

Mi az a push értesítés, és hogyan használható?

K: Hogyan működik a push üzenetküldés?

Amennyiben ezt az Ön böngészője támogatja, weboldalaink felkeresésekor automatikusan felugrik egy ablak, amiben nyilatkozhat arról, hogy mindenféle kötelezettség- és adatmegadás nélkül szeretne-e kapni értesítést ajánlatainkról, akcióinkról. Ehhez a SendPulse rendszerét használjuk.

Ha szeretne a fentiekről tájékoztatást kapni, engedélyezheti a számunkra, hogy a böngészőjén keresztül felkereshessük Önt a jövőben.

Amennyiben nem szeretne ilyen jellegű értesítéseket kapni, úgy a "Nem kérem" gombra való kattintással elutasíthatja a felajánlott lehetőséget.

K: Miért hasznos ez a funkció?

A SendPulse üzenetküldő alkalmazás igénybevételével Önnek nem szükséges megadnia semmilyen személyes adatát, mégis értesülhet legfrissebb ajánlatainkról.

K: Milyen böngészők támogatják az alkalmazást?

Böngésző

Windows PC

macOS

Android

iPhone (IOS)

Chrome

igen

igen

igen

nem

Firefox

igen

igen

igen

nem

Safari

nem

igen

nem

nem

Microsoft Edge

igen

nem

igen

nem

Opera

igen

igen

igen

nem

Yandex

igen

igen

igen

nem

Samsung Internet Browser

nem

nem

igen(4.0+)

nem

UC Browser

nem

nem

nem

nem

Internet Explorer

nem

nem

nem

nem

K: Hogyan tudok leiratkozni?

Ön bármikor leiratkozhat a SendPulse szolgáltatásról a böngészőjén keresztül. A legsűrűbben használt böngészőkben az alábbi módon tud leiratkozni:

Firefox:
  • A böngészőben kattintson a Beállítások -> Értesítők, és kiválasztás gombra.
  • A felugró ablakban láthatja az összes oldalt, amelynek az értesítőire feliratkozott. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez esetben a SendPulse-t, majd Törölje az oldalt.
  • Ezt követően kattintson a Mentésre.
Chrome:
  • A böngészőben válassza ki a Beállításokat, majd a megjelenő oldal alján kattintson a Speciális feliratra.
  • Kattintson a tartalom beállításra, majd válassza ki az Értesítéseket.
  • Ezt követően láthatja az összes weboldalt, ahol feliratkozott az értesítésekre. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez es

Az elfogadott értesítésekről kizárólag Ön tud leiratkozni, de ha problámja vagy kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, keresse fel vevőszolgálatunkat a 06-1/452-51-29-es telefonszámon, vagy írjon nekünk e-mail az support@topshop.hu e-mail címre.

Személyes adatok

K: Az e-mail címem megváltozott, hogyan frissíthetem az adataimat?

Személyes adatait bármikor módosíthatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Hírleveleim" menüpontra kattint.

K: Meg akarom változtatni a jelszavamat, ez lehetséges?

Jelszavát bármikor megváltoztathatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Fiókom" menüpontra kattint.

K: Nem szeretnék ügyfélfiókot, hogyan törölhetem?

Ha ügyfélfiókját, valamint az ott megadott összes adatot törölni szeretné, írjon nekünk egy e-mailt: support@topshop.hu, és mi töröljük a fiókot.